4 Tridents

CHINA

Lijiang

CHINA

Gateway to the allure of Lijiang

Nestled in the heart of Yunnan with views of the spectacular Jade Dragon Snow Mountain, Club Med Lijiang welcomes you in a beautifully preserved site. Escape the daily hassle and switch to life in the slow lane, connecting with the wonders of Lijiang. Explore the richness of the authentic local culture and heritage, visiting the ancient towns nearby. Be amazed by the fascinating culture of the Naxi, and enjoy fine cuisine. Reconnect with nature by going family nature walk or hiking in the mountains* as part of our excursions programme. Experience all-year-round water fun at the indoor water park covering 1500 sqm. Club Med Lijiang is the perfect playground where you can immerse yourself in the local nature and culture.
*At extra cost

Que actividades imperdíveis não pode falhar em Lijiang

• Lijiang
  • Yunnan Province China

Point d'arrivée le plus proche :

Lijiang railway station

40 minutes

Lijiang Sanyi International Airport

55 minutes

1.Escolha o seu transporte

Viagens despreocupadas!
Reserve o seu voo com o Club Med e desfrute de uma viagem tranquila. O transfer de ida e volta a partir do aeroporto será incluído para todos os participantes
Pode escolher a companhia aérea da sua escolha. O transporte de regresso do aeroporto para o Resort está INCLUÍDO.No seu aeroporto de chegada, os nossos GO do Resort tomarão conta de si.Em caso de acontecimentos imprevistos, tratamos de tudo.
*menções legais

2.Escolha as suas datas de chegada e partida