4 Tridents

Changbaishan

CHINA

Unlock the vitality of Changbaishan

Welcome to Club Med Changbaishan, the amazing place for families and couples to kick start a unique summer mountain holiday experience. Nestled in the Changbaishan Biosphere Nature reserve, the Resort is an ideal place to enjoy all the natural benefits the destination site has to offer. Explore the unspoilt nature in hiking and biking tour. Try for the first time the Nordic walk while you take in the world-class scenery. Experience moments of serenity in the traditional Chinese herbal bath or take in the benefits of the mineral infused waters in the indoor hot spring. Relish in Korean specialties and discover the Ginseng cuisine made by “the King of Herbs” produced in Changbai mountains.

Que actividades imperdíveis não pode falhar em Changbaishan

Gastronomia Gourmet
    Bar & Snacking
    Desportos & Actividades
    Entretenimento Dia & Noite
  • =

• Baishan City
  • Fusong County China

Point d'arrivée le plus proche :

Changbaishan Airport

30 minutes

Song jiang he Train Station

35 minutes

1.Escolha o seu transporte

Viagens despreocupadas!
Reserve o seu voo com o Club Med e desfrute de uma viagem tranquila. O transfer de ida e volta a partir do aeroporto será incluído para todos os participantes
Pode escolher a companhia aérea da sua escolha. O transporte de regresso do aeroporto para o Resort está INCLUÍDO.No seu aeroporto de chegada, os nossos GO do Resort tomarão conta de si.Em caso de acontecimentos imprevistos, tratamos de tudo.
*menções legais

2.Escolha as suas datas de chegada e partida