Itaparica

BRASIL
Caribbean & American coasts

Dance pela noite dentro sentindo a areia quente nos seus pés

Nesta ilha situada a uma hora de barco de Salvador da Bahia, uma série de atividades preenchem os dias, quer sejam vela, ténis ou trapézio.

À noite, a praia de areia fina é o local ideal para sambar ou escutar um conjunto de ritmos bahianos, antes de se entregar ao conforto dos bungalows espalhados pelo coqueiral ou na proximidade.

1
2
3
4
5

O Village acolhe pequenos e graúdos e propõe um enquadramento adaptado a cada idade e assegurado por profissionais.

Espaços privilegiados concebidos especialmente para eles

Equipamentos adaptados ao conforto e à segurança

Horários de abertura que permitem aos pais aproveitar todo o seu dia e noite ou partir descansados numa excursão*.

Um enquadramento inovador, fruto de uma experiência com mais de 40 anos, respeitando os desejos e os ritmos biológicos de cada criança.

G.O® dedicados

Várias actividades desportivas, criativas ou lúdicas consoante as idades.

Para sua informação : os clubes para as crianças funcionam toda a semana, excepto aos domingos.

incluído

Mini Club Med® (dos 4 aos 10)

Pensámos em tudo o que é possível para garantir que os seus filhos tenham umas férias únicas e cheias de aventura, com descobertas, desportos e atividades para cada grupo etário:

Desporto: Ténis para pequenos, Atividades de circo para pequenos, Futebol infantil (uma abordagem divertida para estes desportos), vela, windsurf, tiro com arco, etc

Expressão plástica: aulas de culinária (por exemplo, Petit Chef Program®), atividades de natureza, arte e artesanato

Arte: dança, preparação e participação em espectáculos, dança dos crazy signs

Jogos: jogos de grupo, etc

Almoço e chá

Noite: após o jantar com os amigos, as crianças desfrutam de atividades especiais à noite

6 dias em 7

incluído

Junior Club Med® (dos 11 aos 17)

Os adolescentes podem se encontrar num espaço dedicado e participar das atividades que mais os interessam, na companhia dos G.O's®:

Atividades desportivas: ténis, tiro com arco, ténis de mesa, etc

Atividades artísticas: dança, espetáculos

Noite: entretenimento, filmes, espetáculos

Junior Club Med is proposed only during the Brazilian school holidays.

6 dias em 7

Baby-sitting

Desde 4 meses

a pedido

To enjoy a moment of total freedom, take advantage of the babysitting service.
For information: we provide a list of babysitting services on request. but Club Med has no responsibility for the service provided.

Club Med Baby Welcome® (from birth to 23 months)

Até 23 meses

incluído

We’ve done everything in our power to ensure the comfort and well-being of babies and parents.

Personal welcome, baby-care material available in your room and/or in the baby feeding and equipment room (cot, baby bath, high chair on request, bottle-warmer), sweet and savoury baby foods, baby corner equipped to prepare babies' meals, high chairs and/or booster cushions in the restaurant.
Spare pushchairs are also available if required.

Baby corner

incluído

This baby corner, located in the main restaurant, has sweet and savoury baby foods and all the equipment necessary for preparing babyies' meals.

Baby feeding and equipment room

Até 23 meses

incluído

Open 24 hours a day, it provides all the equipment necessary for preparing babies' meals: mixer, steriliser (provided only on request), microwave, fridge, bottle warmer (systematically provided in the room for G.Ms® who have reserved the Baby Club Med® or Club Med Baby Welcome®) and additional products such as mineral water, fruit, yoghourt, biscuits, cereals and long-life milk (baby formula milk not provided).

Playground

incluído

The playgrounds independent from the children's club facilities are accessible to all children, accompanied by their parents.

Little Tennis

de 3 a 4 anos

incluído

Through role play, children get to learn tennis the fun way.

Little Soccer

de 3 a 7 anos

incluído

A half hour lesson with equipment, facilities and method devised specifically for children.

Petit Chef Program®

de 4 a 10 anos

incluído

Your children have great fun in the kitchen, proud as punch to be real little chefs. The cookery activity is part of the Mini Club Med® programme - they learn to make pastries. And the icing on the cake is that parents can come and taste what the children have made.

Little Circus

de 4 a 5 anos

incluído

Circus workshops for children at Mini Club Med®, to discover the joys of the circus in small groups, with G.O®s trained in their discipline. The children take part in a show, where they can demonstrate what they have learnt.

KM 13 NAZARE, CONCEICAO
VERA CRUZ BAHIA CEP.44 470-000