Os Chalés de Grand Massif Samoëns Morillon abrirão as suas portas no Verão de 2020

Overlooking a preserved valley, the Club Med Appartments Chalets at Grand Massif Samoëns Morillon serve up a unique experience to enjoy with family or friends.

Right on the slopes, our Chalet-Appartments offer breathtaking views over one of the most protected valleys in the Alps. Their contemporary design is a new twist on traditional mountain style and offers a unique comforting experience just a stone's throw from the adjacent 4T Resort.

The catering offer in the Chalet-Apartments

Continental breakfast is included - prepared and delivered each morning by the Chalet host. Please order at the Concierge desk.
Complete meals, cooked in verrines and ready to reheat, are included for lunch or dinner throughout your stay.
One traditional mountain style dinner (fondue, raclette or 'hot box') is included during the week, please book in advance.

Restaurante Principal

Restaurante com terraço, dá-lhe as boas vindas durante as refeições, oferecendo-lhe uma variedade de locais e internacionais especializadas.

Restaurante Lounge Gourmet

Aberto para um pequeno-almoço tardio, para o almoço e o jantar, este restaurante com terraço oferece-lhe os melhores produtos locais.
É necessário fazer reserva para o jantar, sempre que o chefe Edouard Loubet - famoso chefe francês com duas estrelas Michelin e 5 Gault & Millau Toques - proponha dois menus diferentes, sendo um deles de degustação de produtos premium, com um custo adicional.

Restaurante de Família

Serviço especial de almoço para crianças.
É necessário a reserva para jantar, sendo esta uma ocasião familiar especial, com uma variedade de pratos feitos de pão, e ainda pratos locais.

Bar Principal

Este bar elegante e contemporâneo oferece diferentes atmosfera de modo a satisfazer o seu humor - animado, fresco ou zen.

Skyline bar

FRANÇA

France in brief

• Surface area: 632,834sq km

• Capital: Paris

• Official language: French

• Currency: the Euro.

During your stay at Club Med's Grand Massif Samoëns Morillon Resort you'll discover the beauty of France's Haute-Savoie region and the wealth of culture it has to offer.

Discover the picturesque mountain hamlets:

• Chantemerle is one of the highest, with a fabulous panoramic view of the valley, Vercland is famous for its stonemasons, and Vallons for its picturesque farms.

Club Med's Grand Massif Samoëns Morillon Resort is located:

• 68km (42 miles) from Geneva
  • 87km (54 miles) from Annecy