Férias Tudo Incluído em Guadalupe

A ilha vulcânica de Basse-Terre, as praias arenosas de Grande-Terre, e uma série de ilhas mais pequenas, todas elas oferecem algo de diferente, mas sempre com um toque da cultura franco-caribenha, célebre pela sua riqueza.

La Caravelle

Sat on the Grande-Terre along Guadeloupe’s most beautiful beach, Club Med La Caravelle is perfect for all-inclusive family holidays and romantic escapes in the Caribbean. This stunning resort has the perfect balance of watersports and lazing on the beach for a totally relaxing island getaway.

Poderá também gostar...