Férias Tudo Incluído em Guadalupe

A ilha vulcânica de Basse-Terre, as praias arenosas de Grande-Terre, e uma série de ilhas mais pequenas, todas elas oferecem algo de diferente, mas sempre com um toque da cultura franco-caribenha, célebre pela sua riqueza.

La Caravelle

La Caravelle, on the Grande-Terre "wing" of Guadeloupe, welcomes you for a superb all-inclusive holiday on this French West Indian island. Between Club Med sports - windsurfing, sailing, flying trapeze and more - and chilling on the beach, you'll find the perfect balance to ensure you of a total "getaway" holiday. Guadeloupe's most beautiful beach is all yours! New products to discover in your Resort, with an enriched offer for families, and new experiences that everyone can enjoy.

Poderá também gostar...