Férias Tudo Incluído nos USA

Enquanto destino de férias, os EUA têm para oferecer… ora bem, tudo! De uma costa à outra, de norte a sul, existem ótimos espaços que permitem fazer uma infinidade de coisas. Lá, o espírito pioneiro é uma constante!

Sandpiper Bay

Located 2 hours north of Miami, on the East Coast of Florida, Club Med Sandpiper stretches along the St Lucie River, with its lush vegetation. Competitive spirit is a natural asset in Florida, and sport is one of life's great pleasures.
Discover the Club Med Academies, where you can play tennis, golf or take fitness classes with pro coaches in amazing facilities to ensure you make good progress. Ideal for families, Sandpiper proposes leisure activities for all ages, and the entire family will enjoy a memorable all-inclusive vacation.

Poderá também gostar...